Στη Λουκέρνη της Ελβετίας ταξίδεψε το πρωί της Τρίτης η Εθνική ομάδα κωπηλασίας Ανδρών-Γυναικών προκειμένου να πάρει μέρος στο 3ο και τελευταίο Παγκόσμιο Κύπελλο της χρονιάς που θα διεξαχθεί 26-28/6 και παραδοσιακά είναι το πιο σημαντικό.
Την ελληνική ομάδα αποτελούν δέκα αθλητές κι αθλήτριες που στελεχώνουν τέσσερα πληρώματα.
Πιο αναλυτικά:
Αντώνης Παπακωνσταντίνου-Ανδρέας Μπούρκας (δίκωπος)
Νίκος Χωλόπουλος-Ζήσης Μπουκουβάλας (διπλό σκιφ)
Μηλένα Κοντού-Ευαγγελία Αναστασιάδου (διπλό σκιφ)
Βάλια Λυκομήτρου-Ελένη Διαβάτη-Χριστίνα Μπούρμπου-Ζωή Φίτσιου (τετραπλό σκιφ)
Την ομάδα συνοδεύουν ο τεχνικός σύμβουλος της Ομοσπονδίας Τζιάνι Ποστιλιόνε, οι ομοσπονδιακοί προπονητές Αννα Ζαχαρίου και Δημήτρης Πέτρου , ο γιατρός της Ομοσπονδίας Δρ Γιάννης Χριστογιάννης ενώ αρχηγός της αποστολής είναι ο Αντιπρόεδρος της ΕΚΟΦΝΣ Αντώνης Αργυριου.